Špeciálna limitovaná edícia

Abarth 595 
Scorpioneoro

Predovšetkým štýl

Zistite viac

Motor T-JET s výkonom 165 k

Výkon sa rodí v motore: 165 k je schopných vyvinúť najvyššiu rýchlosť 218 km/h a z 0 na 100 km/h zrýchliť za 7,3 sekundy.

Dvojitý výfuk Abarth

Rýdzi zvuk Abarthu pochádza z jedného z najvýraznejších prvkov každého vozidla so škorpiónom v znaku: výfuku. V tomto prípade má dvojitú chrómovanú koncovku.

Jedinečné spracovanie karosérie

Karoséria je vyvedená v čiernom odtieni a lemuje ju vodorovná zlatá linka. Kapote dominuje polep Scorpioneoro (scgeliete tra), zatiaľ čo strechu zdobí šachovnicový vzor.

Exkluzívny interiér

Na čiernej palubnej doske sa vyníma matne zlaté logo 500. Kožené detaily na sedadlách pripomínajú originálny vzor škorpióna. Sedadlá zdobia špecifické švy a personalizované opierky hlavy s nápisom „Scorpioneoro“, talianska vlajka a logo Abarth.

O ďalší dotyk výnimočnosti sa stará zlate lakovaný štítok s číslom vozidla, ktorý je určený výhradne pre tento model.

17palcové kolesá Formula

Nový Abarth 595 Scorpioneoro je voliteľne vybavený zlatými 17palcovými zliatinovými kolesami Formula s červenými krytmi nábojov a zlatým logom.

Audio systém Beats

Každý výkon si zaslúži kvalitný zvukový sprievod. Audio systém Beats s výkonom 480 W vytvára dokonalé zvukové spektrum, vďaka čomu bude vaša cesta úchvatnejšia.

Technická špecifikácia

Maximálny výkon

MOTOR

Typ motora, zdvihový objem počet valcov T-JET, 1368 cm³, radový štvorvalec, 4 ventily na valec

Najvyšší výkon 165 k (121 kW) pri 5500 ot./min

Najvyšší krútiaci moment 230 Nm pri 3000 ot./min (režim SPORT)

Turbodúchadlo Garrett

PREVODOVKA, VÝFUK A VZDUCHOVÝ FILTER

PREVODOVKA 5stupňová manuálna prevodovka/ 5stupňová robotizovaná sekvenčná prevodovka (voliteľne)

Výfuk Dvojica chrómovaných koncoviek Abarth 

Filter Vysoko výkonný filter BMC

Ovládateľnosť

ZAVESENIE KOLIES

Vpredu: zavesenie McPherson so stabilizátorom

Vzadu: polonezávislé zavesenie so skrutnou priečkou

ŠTRUKTÚRA

Športové zavesenie

TLMIČE ODPRUŽENIA

Vpredu: teleskopické s ventilom FSD (Frequency Selective Damping)

Vzadu: KONI s ventilom FSD (Frequency Selective Damping)

BRZDY

Vpredu: vŕtané ventilované kotúče Ø 284 x 22

Vzadu: vŕtané kotúče Ø 240 x 11

KOLESÁ 17

zliatinové kolesá FORMULA s pneumatikami 205/40

ELEKTRICKÝ SYSTÉM 250A

batéria 50 Ah

Výkony

Zrýchlenie 0-100 km/h 7,3 s (7,4 s s robotizovanou sekvenčnou prevodovkou)

Výkonová hmotnosť 6,4 kg / k

Spotreba v mestskej prevádzke (l/100 km) 8,8 (manuálna prevodovka) – 8,4 (sekvenčná automatická prevodovka). 

Spotreba v mimo mestskej prevádzke (l/100 km) 5,6 (manuálna prevodovka) – 5,5 (sekvenčná automatická prevodovka) 

Kombinovaná spotreba (l/100 km) 6,8 (manuálna prevodovka) – 6,5 (sekvenčná automatická prevodovka)

Emisie CO2 (g/km) - 155 (manuálna prevodovka) – 146 (sekvenčná automatická prevodovka) 

Emisná norma Euro 6D-temp

Pôvod legendy

Nový Abarth 595 Scorpioneoro sa zrodil, aby nadviazal na slávny model A112 Abarth „Gold Ring“ z roku 1979. Vozidlo známe skôr ako A112 Abarth „Targa Oro“ bolo vyrobené iba v 15 exemplároch. Rovnako ako nový Abarth 595 Scorpioneoro bol charakteristický štýlovým prevedením s čiernou karosériou lemovanou zlatou linkou a zliatinovými kolesami v zlatom odtieni. V súčasnosti je v prevádzke len niekoľko málo vozidiel.